środa, 26 czerwca 2013

Rozdział 1

Obudził mnie promyki słońca wpadające do pokoju. Podniosłam się aby spojrzeć która jest godzina. -Jezu Chryste! Już 7:30?!- zerwałam się z łóżka biorąc po drodze ubrania leżące na krześle. -Mamooooo!- zawołałam- zawieziesz mnie do szkoły? Jestem już cholernie spóźniona! Wpadłam do łazienki, umyłam zęby, ubrałam się i zbiegłam po schodach do kuchni. Spojrzałam na kartkę leżącą na stole "Kochanie, musiałam wyjść wcześniej do pracy. Będę późno. Mama" -Świetnie- mruknełam pod nosem. I tak byłam spóźniona, więc po co miałam się spieszyć? Usiadłam na kanapie jedząc płatki z mlekiem, i co chwila spoglądając na poranne wiadomości. Nagle telefon w mojej kieszeni zaczął dzwonić. Przyłozyłam telefon do ucha -Siemaa mała! Gdzie Ty się podziewasz? Ładnie to się tak zrywać ze szkoły bezemnie?- w słuchawce usłyszałam glłs Gabryj'ela. -Chłopie! Trzeba było mnie obudzić, a nie iść samemu!- krzyknęłam- przyjdę na następna lekcję. -No nie wiem, czy tak łatwo Ci..... -GABRIELL!  Odłozyłam telefon, do kieszeni i założyłam buty. Gabriell był moim przyjacielem od niedawna, ale szczerze to traktowałam go jak brata. Nie wyobrażałam sobie życia bez niego, ale również nie byłam w nim zakochana, wiec mogłam to nazwać po prostu wielką przyjaźnią. Zatrzasnęłam za sobą drzwi, i wyruszyłam w stronę liceum. -Julienn małolacie, poczekaj- usłyszałam za sobą głos. Nie mógł być to nikt inny jak Gabriell. Odwróciłam się w jego stronę machajac ze sztucznym uśmiechem na ustach. -No nie mów mi, ze się tak za mną stęskniłeś- zaśmiałam się całując go w policzek -Oj, tam od razu stęskniłeś. po prostu mamy dzisiaj sprawdzian z  biologi -potargał mnie po włosach -Idiota- machnełam mu przed nosem ręką i udałam się w  stronę budynku.-A tak w ogóle to gdzie jest Stella?
-Brzuch ją chyba bolał czy coś takiego- mówił ze śmiechem Gabriell
-Tsa...Jasne brzuch,chyba  biolcia- powiedziałam
Resztę drogi Gabriell opowiadał mi co mu się wczoraj przydarzyło
-To gdzie mamy teraz lekcje?-zapytał chłopak,kiedy byliśmy już w szkole
-Angielski-odpowiedział mi chłopak,nie zbyt zadowolony, właśnie w tej chwili zadzwonił dzwonek
- No to chodźmy-powiedziałam i razem z Gabryjelem udaliśmy się na lekcję
-Dziędobry uczniowie- powiedział nauczyciel
-Dziędobry- wszyscy odpowiedzieli razem
-Na początku chciałbym, abyście poznali nowego ucznia
-Siema- do klasy nagle wszedł  jakiś chłopak
-OMG, to Justin Bieber!- mówiła jakaś dziewczyna
Nagle w klasie wszyscy zaczęli coś mówić,słychać było tylko Justin,Justin Bieber.
-Usiądź sobie obok Gabriel'a i Julienn-  powiedział nauczyciel
-Okej- odpowiedział z lekkim uśmiechem Justin
Na następnych lekcjach Justin ciągle mi się przyglądał, w końcu spojrzałam na niego, a on do mnie  mrugnął.
 Czad leciał strasznie wolno... Nie wiem czy ktokolwiek słuchał nauczyciela, wszyscy byli zajęci patrzeniem na Justina, natomiast ja z Gabryj'elem rozmawialiśmy. Po lekcjach chłopak odprowadził mnie do domu
-Może wejdziesz do środka?-zapytałam go z lekkim uśmiechem na twarzy
-Z chęcią, ale nie mogę, muszę jeszcze coś załatwić- odpowiedział mi przyjaciel
-Okej, to Pa- powiedziałam i pocałowałam go w policzek
Kiedy weszłam do domu, od razu włączyłam laptopa, weszłam na fb, Justin zaprosił mnie do znajomych, przyjęłam zaproszenie.Wydawał się miły i do tego był ładny, nawet mi się spodobał, ale nie chciałam aby o tym wiedział.Naglektoś do mnie napisał, to był Justin.
-Hej śliczna
-Yyy...Hej?- odpisałam zdziwiona
-Podobasz mi się, wiesz?
-Że co?- myślałam, że źle widzę
-Przepraszam, to nie ja
-Yyy...Okej?


 

7 komentarzy:

  1. BOSKIE.! Kocham,Kocham, kocham <3 <3 czekam na ciąg dalszy.!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny <3
    czekam na następny rozdział ♥
    zapraszam do mnie na NN : http://fanfiction-justinbieber-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, muszę polecić koleżankom

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ! czekam na kolejny rozdział, bardzo mnie zaciekawilaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie Twoje opowiadania ;D

    zapraszam do mnie na konkurs ;)
    do wybrania możliwość wyboru biżiterii w sklepie "alefarcik" za 30 zł :)
    odwdzięczam się za każdą obserwacje(wzięcie udziału w konkursie) ;D

    OdpowiedzUsuń